Generation.next, строители на съвременна България
   
Автор: Драгоман Фландърски
Дата: 08.09.2002г.

Имам брат. Мнозина от вас имат братя. Някои дори и сестри. А малцина и братя и сестри. Лошото е, че моят брат е с 11 години по-малък от мен и аз съм ужасен от мисълта, че поколението, което ще държи в ръцете си нашата държава, когато ние сме на по 40-50 години, ще държи тази държава за хълбоците, като надупена потна циганка за ситен клец от кашик, пуснат в гарнизон с преспиване в Елхово...

На следващото поколение му миришат краката. То има гъбички, но си мисли, че това е симбиоза между краката му и смрадотворните организми и трябва да се изучава в учебниците по биология в 7 клас.

Слабият пол на следващото поколение пие хормонални хапчета, за да има големи цици, защото лошите момчета в квартала, с червено Ауди Купе, изпадат в транс при вида на изливаща се плът от ниагарските деколтета на осмокласничките. Някакъв странно изкривен фройдистко-едипов-комплексиращ инстинкт за кърмене. Да се задавиш направо.

Поколението на моя брат обича да има джиесеми, защото смята за ултрамега-култово да си изкараш телефона на масата, когато пиеш кафе за 30 стотинки в кварталното капанче. И в случай, че ти звънне приятел да му кажеш къде се намираш, за да се натресе и той.

Новото поколение слуша Мишо Шамара, но и не отказва музиката на южнобългарския поп-фолк елит, т.нар. Чалгонавти. Обича да се кичи с кич и го смята за елитарна мода. Малко техно, трип-хоп и други странни музики са просто за да бъдеш по-различен от другите. Кръгът на чалго-металистите бие чело в земята, когато чуе металика и пърпъл. Добре поне, че различава Антибиотика от Контрацептив. Все пак някои имат и малко по-висока фармацевтична култура.

Следващото поколение слуша и Slipknot или System of a down , защото го въртят по музикалните канали и трябва да е в крак с модата. Хвърковатата чета на Бенковски е нещо като полу-име, полу-прякор на футболен отбор от Скопие. Това поколение не се интересува дали България е основана от Хан Аспарух и не знае Втората световна война, коя световна война поред е. ?Войната на световете? за него е предсказание на Нострадамус за ядреният световен апокалипсис, т.нар. последна световна война. Голямото преселение на народите е семейството на Минчо, което е заминало в Гърция да бере маслини през лятото. Балдуиновата кула е кръстена така на Цар Балдуин, по времето на Златния век, когато арменците са открили много златни ателиета в Пловдив или Бургас. Битката при Ахелой са ежегодните сблъсъци между нудисти и народната милиция на евиния плаж до Ахелой.

Това скапано поколение 5 пари не дава за история и произхода си. Ако можеше да говори на някакъв друг език в страната си, щеше да го прави със сигурност, стига да не го мързеше толкова много, за да научи чужд език. То смята, че Левски и Ботев са някакви тъпи селяни, чийто родители, трактористи или комбайнери са ги кръстили на отборите на ПФК Левски АД и ПФК Ботев Пловдив АД. Иван Вазов? Не беше ли оня на двайсетолевките? ?аз съм българче...? то рецитира след отровен алкохолен запой, защото е ебати и майтапа.

Следващото поколение е кухо, като празна тенекия за бяло сирене. То иска да ебе Памела Андерсен, без да подозира, че тя е по-къса от кол за лоза, нито че ако се излегне върху нея на мисионерска, силикон ще започне да извира от ноздрите й. Иска да прилича на Еминем или поне се изрусява толкова цигански. Адолф Хитлер е героят на Чаплин от Великия диктатор (за тези, които като малки са гледали този филм). А Сталин е мустакат руснак, може би име на някаква водка?!? ?За Сталину, за родину?? Надпис на гърба рублите, нали?!? Силиконовата долина е мястото, заобградено с високи планини, където всички жени са със силиконови цици. Не мога да си представя какво зверско ебане пада там...

По-просветените членове на низвергнатото следващо поколение смятат, че неандерталците е другото име на гражданите на Холандия. Същото това поколение обича да ти казва, че много сори или фак ю. Обръщението френд, следва да се приема като особено щедър комплимент. Полиглотските умения на новото поколение нарастват с употребата на интернет и ?ся че ти логнем един в мутрата?.

Пичлеметата (бъдещите селски пичове) обичат да раздават тупаници в дискотеките, когато някой заглежда техните фусти. Нарушеният хормонален баланс си казва думата и в пъпчивата мутра и огледалото на жълти петънца (колко пъти ти казах да не си пипаш пъпките!). Гласът мутира до нещо средно между писък на археоптерикс и Конан Варваринът.

Адреналинно-тестостеронен нагон довежда до практикуването на така познатото на школното народонаселение цомбене. Апострофиране на даскалките, номерца и ?тая я правим луда? е признак за бунтарство, непокорство и борба със системата. Бягането от часовете не е лекоатлетическа дисциплина, а вид гимназиално сектантство.

Шибаното ново поколение има слаби оценки в бележниците си, защото не му пука за училището и иска да работи като шофьор, готвач, мутра, далавераджия, а по-просветените и като бизнесмени. Това поколение може да учи в техникум по електорника и да не знае какво е диод или кондензатор (не се ли продаваха такива неща в секс шоповете?). Не знае какво е Питагоровата теорема и си мисли, че Питагор е името на министъра на земеделието и горите. Е=мс 2 е марка на култови джинси.

Работодателите и държавата скъсват задниците на родителите на следващото поколение, защото предпоследните искат последните да станат първи, а предпоследните втори в този живот. Последните не оценяват жертвите, които правят стария и дъртата и си крадат парички от протфейлите им. Редовно. Самите последни искат всичко за тях. Веднага. Така е като се вярва на източното православие. Казвах му на Калоянчо да не разрогва унията с папата. Сега Йоан Павел Н-ти щеше да си идва просто на визитация в просперщия вилает ? Румелия, наследникът на Източната Римска Империя. А Румъния пак щеше да си е наследник на Източната Римска (Ромска) Цигания.

Следващото поколение обича да ходи на църква по време на Коледните и Великденските литургии, защото приятелите се събират там и става готин купон. То се кръсти от ляво на дясно, от долу нагоре, дори на моменти се кръсти като петолъчка или като давидова звезда.

Поколението на нашите братя и сестри, което ще празнува абитуриентския бал след 4-5 години се е разчекнало върху колелото на историята и на мирогледския кръстопът Запад-Изток. То обича западния стандарт на живот, но не може да се отскубне от натрапените и наследените душевно-туморни балкано-анадолски нрави.

Проклетото следващо поколение, което има късмета да живее в интересни времена, няма ценности. Нито християнски, нито мюсюлмански, нито комунистически, нито капиталистически. То е задвижвано от Невидимата ръка на Адам Смит и кухите послания на холивудското потребителско поведение и манталитет на американски ученик със шмайзер, избивайки в представите си съученици и учители.

Next-овото поколение обича да псува майка ви с доста цветущи изрази, на които би завидял Омир (ако можеше да заВИЖДА), но не знае химна на България. Може да си го изтананика по време на новогодишното обръщение на президента... С изражението на отегчен келт по време на търговски преговори с монголци, за съдбата на антарктически птици, които никога не летят и приличат на монахини.

Вината? Разбира се, че е обща. Никой персонално не носи отговорност затова, че следващото поколение е просто един шибан 40-годишен преход в ханайската пустиня. Никой не се замисля за това, че цветът на нацията изчезна навън или се затри вътре. Затова, че корените изгниха и бяха заместени от хормонално и силиконово наблъскани холивудски стереотипи. Затова, че всички сме ебали сестрата на някой, който наистина със собствен труд е успял да направи нещо тук. На другите некадърници, които с връзки станаха политици, звезди и бизнесмени, освен сестрите, сме им ебали и майките... Затова са ни такива децата... Затова ни наказват със собственото си душевно-кръвосмесително самоунищожение...

Това поколение просто е тръгнало нагоре по лайняната река без гребла. Бог да ви поживи, мистър Клевинджър!

P.S. Може би нещата не са чак толкова зле, може би аз искам повече хора да четат и да се смеят на това което пиша, за да се позамислят pone malko , кой ще се грижи за тази държавица след време...
Мнения и коментари
  
13.11.2007г. :: цвета :) (luv4e@gbg.bg)
Оценка: Посредствена

Дори и да е слушал в часовете в училище, не си се научил да използваш и преработваш наученото...
Бих искала да ти припомня нещо, което се учи по всички предмети: народът е система, която непрекъснато търпи промени и развитие.За всяка епоха има различни ценности, проблеми, модели и те неминуено са свързани с предходните. Струва ми се, че си изостанал доста, особено с християнските си модели, страха си от промяна и незачитането на другите хора, на техните интереси и идеи.
Чувал ли си за способност за работа в екип-едно от най-търсените и ценени качества за днешни дни и за поне 70 -80 години напред. Това предполага да не отхвърляш, а да изслушваш и да ПОЗИТИВИРАШ мнението на другите, за да има смисъл и ефект това, което се прави.С това твое налагане над другите, с това че не можеш да намираш и да се възползваш от плюсовете, светът не губи много, но ти и близките ти...
Няма да те "оплювам" , както са направили мн хора, но ти говориш много за образование. А замислял ли си се, че живеем в демократична държава вие сте хората, които избират кой да отговаря за това въпросно поколение (от което се радвам, че съм част и аз). Ние ли сме виновни, че 40% от управлението на България се състои от турци? Че има училища, в които на се чува българска дума.Че от учебниците ни се махат толкова важни неща и се слагат несъществени, написани по неразбираем начин. Обясни ми, с какво е виновно едно 8, 10 или 16 годишно дете за това?
Най-голяма заслуга за всички последици върху сегашното поколение има възпитанието и моделите, които са ни дали предното и това преди него.

Мога да пиша с дни, но мисля да прикюча с това, че се радвам, че има и много хора, които вместо да седят и да се оплакват от живота, го грабват в свои ръце и работят върху това, което не им харесва.

Аплодисменти за амбициозните оптимисти!

"Глупаци са тези, които не виждат пред себе си нищо красиво и нищо велико!"


П.П. : Мнението ти з музиката също много ме подразни.Никой не е длъжен да харесва това, което ти харесваш, да се забавлява така, както ти го правиш и това не го прави нещо по-малко от теб. Научи се да уважаваш, да вникваш в различията и да ги приемаш, като нещо хобаво... туку-жив ти е харесало някое... :)
 
13.02.2007г. :: mitko (mit_kooo@abv.bg)
Оценка: Добра

obi4am himna
 
16.12.2006г. :: Красимир! (commercial.bg@gmail.com)
Оценка: Добра

Вижте се само половината даже немогат и да пишат на български, пък да не говорим за другата част дето заместват "ч" с "4" и "ш" с "6" ... Автора е много прав. Сега няма да споря за кое точно е прав и за кое не е .... Само за едно нещо ще се изкажа... Не съм съгласен с автора, че заради новото поколение България отива в лайната, съгласен съм с това, че заради новото поколение България е в НАТО, България е в ЕС, заради това ново поколение България е на първите места по математика, заради това ново поколение в България се развива Поп музиката, навлизат и други стилове като Techno и House (Tribal,Progressive и още), заради това ново поколение има БГ изпълнители, които пробиха в MTV и VIVA. А какво направи това старо ЛЮБИМО и ПАТРИОТИЧНО настроено поколение от мързеливи и мрънкажи пенсий...Какво е направило ТО :? Мога да Ви кажа - едно голямо нищо!!!
 
16.12.2006г. :: h8me (ivanboev@mail.bg)
Оценка: Добра

На моменти се усмихвах, на моменти ми ставаше тъпо. Някой беше написал "Sad but true". В тази река от "ла*на" без гребла, това поколение (и аз съм от него) ще гребе с ръце ако трябва само за да стигне. Въпросът е, че не знае къде отива, важното е да се стигне донякъде.
 
16.12.2006г. :: asdp (dasdh@abv.bg)
Оценка: Добра

Написаното от автора може да се каже че е почти вярно.
МЕТАЛ ТЪПА РАБОТА
ЧАЛГА ТЪПА РАБОТА
R&B RulzzZ
 
16.12.2006г. :: asdp ()
Оценка: Добра

Приблизително точно казано.
МЕТАЛ=ЧАЛГА. R&B RULZ !
 
16.12.2006г. :: entox (entox@abv.bg)
Оценка: Добра

Ами найстина с някой неща автора е прекалил, но след няколко години ще станат истина.... ;) и да младото поколение днес не струва, но трябва ли да обвиняваме за това само тях дали не трябва да търсим и вината в нас, автора на тази тема казва "което ще държи в ръцете си нашата държава, когато ние сме на по 40-50 години" ами защо сега ние като сме на по 20-30 години не им покажем как трябва да "държим" в рацете си нашата държава. Но не ние сега обвиняваме "старото" поколение за това, че държавата ни е на този ред и обвиняваме и "младото" поколение, че нещата няма да се оправят. Първо трябва да намерим грешките в нас тогава да търсим грешкие и на по-младите и на по-старите.
 
24.02.2006г. :: Марин ()
Оценка: Добра

SAD BUT TRUE
 
07.01.2006г. :: Ablazer (mudvayna@dir.bg)
Оценка: Вредна!

аве ти друга работа нямаш ли си?Ako със сигурност знам поже4е за българската истори от теб!!!А относно кои ко слуша тва си е ли4ен избор.С изказването си ко искаш да покажеш? А? Моето поколение е много по-добро от твоето.
 
06.01.2006г. :: jonu6 (nagasaki@abv.bg)
Оценка: Вредна!

Това са пълни лъжи ,че сегашното поколение не знае за историята на България и тем подобни и за ко ми е да слушам музика само за да се изфукам и кат го про4етох повечето сведения може да се докажат само на село (то не са останали села където живеят българи там са само мангалчета!!) и за това (поне аз смятам така) смяташ че българското покелоние е (според теб) просто и неразвито (като се основаваш на сведения от селата!) , което е абсолютно грешно.да някои слушат там Slipknot , System of a down , но това да ги прави по важни ?? ако е така хайде всички да слусхаме такава музика ?? и ко ще стане една "мешена скара" ...
 
06.01.2006г. :: kristi (eminem_sexy_girl@abv.bg)
Оценка: Вредна!

skapiqt avtor napisal statiqta e dosta izostanal ot civilizaciqta!ne bi mi se iskalo da kaja ne6to protiv nego...no taka govori baba(koqto e mn dobra jena),no dori tq po4na da razbira 4e s vremeto ne6tata se promenqt i 4e horata varvqt napred.sajalqvam,4e ve4e gi nqma komunistite da ni izstrepvat zaradi nai-malkata gre6ka....kakva zaguba nali...to4no tova pokolenie-VASHETO-to4no to sega ubiva BALGARIQ!sega nie stavame edno ni6to..i na6eto pokolenie ne iska da jivee v BALGARIQ to4no zaradi va6eto PRO4UTO PREDI6NO POKOLENIE!i sega s cqlata si naglost staroto pokolenie obvinqva novoto-za6to?!NE ni li stiga 4e izkupvame va6ite gre6ki?!i da ne zabravqma 4e jiveem v svobodna darjava i 6te si slu6ame kakvoto iskame-slu6am metal-DA!no kakvo da slu6am..4alga-HA!i da napomnq 4e taq muzika gi sazdade otnovo PREKRASNOTO PREDI6NO POKOLENIE-eto o6te ne6to koeto ubiva mladite v BG...nqmam kakvo da kaja pove4e...dano ste videli istinata
 
06.01.2006г. :: sorlag (picaroon1991@abv.bg)
Оценка: Вредна!

mnogo malko metal se slu6a, taka 4e vsi4ki trqqq da slu6ame death metal
 
06.01.2006г. :: stacey_lp (mi6lence_linkin_park_@abv.bg)
Оценка: Вредна!

Тоя дет го е писал тва е абсолютен тъпак и си мисли,че като оплюва сегашното поколение,някой ще му каже ,,БРАВО!!!"Просто ми е чудно как такива хора като него не приемат новото поколение такова,каквото е!!!Много се изнервям като кажат-,,По мое време не беше така...!"!!Алоооооооо,извинете,сега е друго време,друго поколение,други представи...!!!Ще кажа само,че на който не му харесва-ми поне да си трае,кат никой не го е питал!!!Тия били такива,ония били такива-що не се погледне той къв е,като много му знае устата!!!Ние сме такива,каквито сме-ако иска да ни приемe,негов си е проблема!И за негово най-голямо нещастие ще кажа-ЩЕ ПРОДЪЛЖИМ ДА БЪДЕМ СЕБЕ СИ!!!

САМО [LP],KORN,EVANESCENCE,DISTURBED,ILL NINO-на който не му изнася-поне да не говори нещо,за което никой не му е искал мнението!!!
 
06.01.2006г. :: Dookie (st_v_s@mail.bg)
Оценка: Вредна!

Кой ти втълпи в празноглавата глава, че рокерите или както по нову му се вика метали са прости, некадърни, неизучени и т.н.?! Кой същото така ти втълпи, че не се знае и нищо по българска история?! По кой канал ми е много чудно пускат изброените по горе групи Slipknot или System Of A Down?! Като не си наясно с нещата по добре не пиши нищо, защото си УЖАСНО СМЕШЕН И ЖАЛЪЪЪЪК!!! Относно цялата статия просто нямам думи, имам чувството, че е писана от безхаберен олигофрен, който явно не излиза от дома си.
 
06.01.2006г. :: BG^Nad^vsi4k0 (jav40@mail.bg)
Оценка: Вредна!

Da neveroqtno 4etivo, no stava edinsteveno za da se razsmee6. Nqma absoliutno ni6to s realnostta v BG. Na6eto pokolenie e rezyltat ot va6oto. Nie jeveem v svqt syzdaden ot vas, kakto horata sled nas 6te jiveqt v svqt syzdaden ot nas. Avtora ni izkara kato negramotni cigan4eta, da se razhodi na vyn malko i da vidi kakvi sme naistina. Na pove4eto ot nas naistina ni pyka za Bulgaria i mogf da kaja 4e ni pyka pove4e ot kolkoto na vas. Avtoryt se izrazq po dosta gryb na4in. Da otide v edna kry4ma i kakvo 6te vidi 30-40 godi6ni piqni praseta, koito se sabyjdat s cel-da se napiqt kat svine.Tova ste vie staroto pokolenie. Po dobre da se otgelite sega 6tot vijdame kakvo pravqt va6ite vrystnici v parlametna-pravqt Velika Bulgaria, edna mizerna dypka. Avtore,napisal si 4e nie iskame da lapnim gyrdite na Pamela Anderson, a vie ko iskate da oblijete sme6nata Lili Ivanova. A 6to se otnasq do myzikata prav si za jalost mnogo hora sly6at 4alga i rap.Metal Rulzzz-tova myzikata drygo nqma
p.s. Ne bydi tolkova sigyren 4e ne znam himna i "az sym bylgar4e" i istoriqta na Bulgaria
Izvinqvam se za pravopisnite gre6ki
 
06.01.2006г. :: Ivan Nikolov (inivanchev@yahoo.com)
Оценка: Добра

Съвсем случайно попаднах на тази статия и повярвайте ми, доста се учудих, че все още има хора в тази страна който обичат България и се стремят да назоват проблемите с техните имена! Четейки наскоро една историческа книга, без да си искам направих извода ,че от създаването на Българската държава до сега, има само двама български царе ,който са умрели от естествена смърт, всички останали или са убити от най-близките си довереници или са прокудени в чужди страни. ЗАЩО????- питам аз.
Хубавото е в това, че винаги в България има ,макар и малко хора,на който не им е безразлично каква ще е съдбата на тази страна след време и въпреки напъните на управляващите /независимо от коя управляваща сила/, ще дойде на власт някой който ще измете всичките "Авгиеви обори"
Да живее България!!!
 
14.11.2005г. :: диляна (diliana_turlakova@abv.bg)
Оценка: Добра

смятам че това е наи-интригуващата публикация , която съм чела от месеци насам. моите уважения авторе, надявам се по-често да имам удоволствието да се запознавам с ваши мнения относно национални или световни въпроси, т.к. рядко ми се случва да чета мнения покриващи толкова точно моето собствено отношение. естествено аз не бих се изразила по начина по които го правите вие, но предполагам че това е част от чара на публикацията. радвам се искрено че има хора, които разсаждават достатъчно трезво , необременени още от социалнята действителност в скъпата ни родина.
 
03.10.2005г. :: Явор (javor98@abv.bg)
Оценка: Вредна!

Samo nqkoi kompleksar moje da go napi6e tova.Slu6ai ekstra Nina i se radvai . polovinata ot horata nad 30 sa nisko obrazovani i za ni6to ne stavat .Otnosno hap4etata ne vsi4ki sa narkomani,slagaite vsi4ki pod ob6t znamenatel i do nikyde nqma da se stignem !!!!!! Ne samo mladite se drusyt!!!!!!!

OTNOSNO MUZIKATA SLIPKNOT,SYSTEM OF A DOWN,LP i koRn sa nai-dorbite
R&B=4alga
 
12.08.2005г. :: марко (marko_h@abv.bg)
Оценка: Добра

Май цялата работа е до това че никое от двете поколенив не иска да вникне в мислите на другото. Има много истина, но за сега все пак това поколение - новото е само на по до 20 и няколко години - когато навлезнат в сериозноста на живота, то искат не искат ще си смени нравите и безгрижието, нищо че ще е късно за средно ниво на образоване. Но неможем да ги съдим от наша гледна точка, след като неможем да им осигурим като по-напред в живота от тях, водещи ги идеали и среда. Нормално е - когато няма като цяло в обществената среда желание идващите след нас да се насочват в по -"неразхайтена " насока. Ми те виждат кой живе добре и следват неговите модели в мечтите си. А и на тинеджерските и малко след тях години кой не е искал да бъде показен в крак с времето и да баде обект на внимание, привлечено било с държание или блясък външен. това си е чиста биология. Въпросът е в това като какви се реализираме като пораснем.Както има едно мнение тук - да, някой от тях са шампини по разни олимпиади,но колцина са те, повечето от тях студенти във втори кусрс, кандидати за инженери след година и половина да станат, немогат да пресметнат проста система с две уравнения с две неизвестни от първа степен правилно,макар на приемен изпит да са изкарали не по-малко от 4,50. Явно някаде нещо се губи и нали студентите кндидат инженери уж са бъдещият елит, поне по отношение на движещата сила на техническият прогрес - що за прогрес ще е когато те са такива? Наличие на пълна липса на вътрешна мотивация за собственото съзедание - ето къде е причината. Но като цяло както казват две поговорки - първата е "търсене на мекото на хляба" а по късно в годините следва втората-"неволята учи". И не забравяйте, че хората са различни и по заложби и по дарби и по призвание.И не важно какво слушаш и как се даржиш когато си в "купона", а какво създаваш и как го правиш. ипослена реплика или дума - нека медиите на първа и последна страница вместо да пишат с грамки букви- "двама мафиоти са се изпозастреляли" и да го гармят с дни, да пишат - БЪЛГАРИН ИЗОБРЕТИ>БЪЛГАРИН ПОБЕДИ>>.....има купища такива събития и вместо да четем за драмата на влюбено моиче хвърлило се от висока тераса, да четем за радостта на влюбено момиче на което гаджето му е поднесло букет:)Имаме нужда от позитивизъм,не от непрекъснато насаждани, поватряни, изтъркани чак от употреба негативни събития, които и без това вски ден сами виждаме.
 
12.08.2005г. :: vania (vaniaivanova@abv.bg)
Оценка: Посредствена

Osnovnoto, koeto me pritesniava v napisanoto e pozisiata "te-mladite" sa takiva e , 4e tia predpolaga drugoto "nie ne sme takiva": te sa tapi i ne sa hristiani- no dobre, 4e nie ne sme takiva; te ne znaiat himna i ne im puka za "az sam balgar4e"- no dobre 4e nie ne sme takiva . mislia 4e to4no ot tova next-pokolenie (parvoklasnisite predpolagam) iskaha da go mahnat ot 4itankite si, za6toto "nie" ne bihme mogli da napravim takiva ne6ta:)!!! "Шибаното ново поколение" niamat sennosti- slava na boga , 4e na6ite sa dvuzna4ni 4e da ni var6at rabota vav vsi4ki slu4ai . Dobre e, 4e samo "mladite pi4lemeta" se zaglejdat sled madamite s golemite balkoni i 4alga peva4kite..... ne te i zrelite maje gi gledat, no s OTVRA6TENIE!!!!! Kolko jalko, novoto pokolenie ne poznava velikata balgarska istoria kato "nas"- tezi za koito nasionalnite praznisi dale4 ne sa denia, v koito skatavam ot rabota, a i povod za napivane taka da se kaje.... i t. n. i t.n
p.s. /malko grubi4ko, no krajnostite go iziskvat/ : dobre e, 4e tezi "Адреналинно-тестостероненi" pokolenie sa postoianno v ereksia, za6toto na nas otdavna ve4e ne ni stava!!!
 
28.06.2005г. :: alexander (lod_90@abv.bg)
Оценка: Добра

ami da novoto pokolenie slu6a slipknot i system of a down.No ne zabravqite 4e dosta hora kato men slu6at i linkin park ot tazi grupa se zapo4va slu6aneto na metal muzikata sled tova sa tezi dve grupi zapitaite hora koito slu6at metal s koq grupa sa zapo4nali.Lo6oto na tova e 4e pove4eto deca zapo4vat da slu6at metal na 11,12 godini koeto za tqh e vredno bih kazal az.i po dobre e kogato te iskat da slu6at takava muzika da zapo4vat s lp.
 
07.03.2005г. :: Zlatty (zlatty@abv.bg)
Оценка: Посредствена

Има много верни неща от една страна, но тази статия поставя всички под общ знаменател, а не е точно така. Всички хора са различни. Може това, което слушат, някои от въпросното поколение да звучи на по-възрастните като стържене на банциг (както се изразява майка ми) но е факт, че по-възрастните винаги критикуват това което вършат и харесват по-младите. И с вас е било така предполагам. Но въпреки това, което се вижда като външен вид, има адски много и умни младежи. Вярно е, че много отговарят на описаното по-горе в малка или по-голяма степен но това далеч не са всички. Заради това е добре първо да се запознаеш добре с един въпрос, а после да даваш толкова категорично мнение за него.
 
13.01.2005г. :: Funi (lordsin@abv.bg)
Оценка: Добра

Браво! Браво! Браво!
 
15.12.2004г. :: ддд (офи_08)
Оценка: Добра

какво е диод /физика/
 
16.02.2004г. :: dnick (dnick@abv.bg)
Оценка: Вредна!

Ами аз освен да се изкажа като представител на следващото поколение. Да аз слушам System of a down, Korn, Slipknot. Точно тази музика е писана от хора, които мразят да ги съдят за това което са. От пещерата още съществува тази цикличност в мисленето- да се критикува следващото поколение- коса, музика, дрехи, поведение... да давам ли примери- мисля, че не е нужно. А може ли да се направи характеристика на цяло едно поколение само по външните им белези и поведението на отделни индивиди.!? Баба ми и дядо ми са ги изгонили от някаква забава, защото танцували валс, баща ми са го изключили от техникума, защото не си е постригал дългата коса... всички те са интелигентни и възпитани добри хора... лично познавам част от гореспоменатите шампиони по математика, информатика и пр. Ами не искам да ви разочаровам ама те слушат същата музика и се обличат по същия начин.
И още нещо- ако искате да разберете това поколение защо не се опитате да се поставите на негово място- родени точно преди или през промените, трудно детство в икономическа криза, няма пари, няма храна, няма преференции... учителите не си дават зор да образоват за 250лв. заплата.... родителите или са безработни или се скапват от работа да изкарат мизерна заплата, проблеми вкъщи, разводи... да изброявам ли още?!?
Какво направи ВАШЕТО златно поколение за да образова нашето?!? Разберете- ние се развиваме въпреки ВАС, изкупуваме ВАШИТЕ грешки и затова не ни съдете, а замълчете виновно и ни оставете, вместо да съдите това, което сами създадохте...
 
16.02.2004г. :: Ули (uusheva@abv.bg)
Оценка: Добра

И като форма, и като съдържание - шест +!
Струва ми се, че е написана на един дъх. А това, че споделям мнението на автора, е другата страна на медала. Не е важно дали се предлага решение на проблема (това е реплика към едно от мненията по-долу). В края на краищата - що да търсим пак онзи тип реализъм ( дето уж даваше решения) и да отричаме този?
 
26.01.2004г. :: Rossen (hbm@abv.bg)
Оценка: Добра

Да, хубава статия с голяма доза истина. Наистина си мисля, че това е масовото оглупяване или зомбиране, както казва мой приятел. Лошото е в две неща: 1. Статията е на такова място, че ако не беше сина ми, да му търся точно за откриване на кондензатора, нямаше начин да я прочета, а поне депутатите трябва да си организират едно заседание и да я разучат, макар, че е повече от утопия. 2. Струва ми се, че автора ще си остане неразбран от отговорните фактори, защото не е дал положението и състоянието на онези деца които разгониха фамилията на света по олимпиадети по математика и информатика, ако не се лъжа или за нашата студентка в Щатите, която стана студент №1 там. Тях ги яхнаха политиците и си взеха дивидента, но тези деца пак ще заминат в чужбина, а тука ще останат поклонниците на фолка и Мери Джейн. Затова и гласувах, добра, защото, като казваш, че нещо не е добро, трябва да и да посочиш някакво решение на проблема. Но такива хора са полезни. Поздравявам автора!
 
15.12.2003г. :: [Forsaken] (ihatemylife@abv.bg)
Оценка: Добра

mislq 4e statiqta e mngogo na mqsto....no vsqko pokolenie si ima svoite plusove i minusi...
 
Изпратете мнение
* Попълването на всички данни е задължително!
Име

E-mail



Мнение



Copyright © 2002-2004   "Нови Български Автори"    Всички права запазени